Počet záznamov: 1  

The Phenomenon of Social Networks and Effectiveness of Facebook Page Measuring (the Case of Slovakia)

  1. Názov The Phenomenon of Social Networks and Effectiveness of Facebook Page Measuring (the Case of Slovakia)
    Preklad názvuFenomén sociánych sietí a meranie efektívnosti facebooku. (príklad Slovenska)
    Autorské údajeOtília Zorkóciová, Lucia Vanková
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Economic annals-XXI. Vol. 160, no. 7-8 (2016), pp. 83-87 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239
    PoznámkyVEGA 1/0550/14. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá siete sociálne * Slovensko * štúdie prípadové * stránky webové * efektívnosť ekonomická * marketing
    AnotáciaNázory, ohľadom teoretických východísk prehľadu platforiem sociálnych médií so zameraním na sociálne siete. Ako ich firmy môžu využiť pre marketingovú komunikáciu. Uvedenie hodnotenia efektívnosti komunikačných aktivít Slovnaftu; kľúčového, priemyselného podnikateľského subjektu na Slovensku. Údaje z najznámejšej sociálnej siete Facebook Portál LikeAlyzer umožňujú porovnať výsledky Slovnaftu s OMV Slovensko, jeho najväčším konkurentom u nás.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01181-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 7-8

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF694.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.