Počet záznamov: 1  

Using Cognitive Systems in Marketing Analysis

  1. Názov Using Cognitive Systems in Marketing Analysis
    Preklad názvuVyužitie kognitívneho systému v marketingovej analýze
    Autorské údajePeter Červenka, Ivan Hlavatý, Andrej Miklošík, Júlia Lipianska
    Autor Červenka Peter EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Spoluautori Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Economic annals-XXI. Vol. 160, no. 7-8 (2016), pp. 56-61 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systémy informačné * technológie informačné * marketing * technológie komunikačné * stratégia marketingová
    AnotáciaSociálne médiá sú jedni z najrýchlejšie rastúcich komunikačných platforiem. Sú miestom pre bezprostredné a najrýchlejšie reakcie zákazníkov na marketingové aktivity predajcov. Analýza týchto typov údajov poskytuje informácie o tom, ako ľudia vnímajú rôzne komerčné produkty. Ďalšie použitie aplikácie kognitívnych systémov v marketingovej analytike pre analýzu a správu neštruktúrovaných údajov.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01182-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 7-8

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.