Počet záznamov: 1
Using Cognitive Systems in Marketing Analysis
Názov Using Cognitive Systems in Marketing Analysis Preklad názvu Využitie kognitívneho systému v marketingovej analýze Autorské údaje Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Andrej Miklošík, Júlia Lipianska Autor Červenka Peter EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Spoluautori Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Economic annals-XXI. Vol. 160, no. 7-8 (2016), pp. 56-61 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239 Poznámky Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Systematika 339.138 - Marketing Heslá systémy informačné * technológie informačné * marketing * technológie komunikačné * stratégia marketingová Anotácia Sociálne médiá sú jedni z najrýchlejšie rastúcich komunikačných platforiem. Sú miestom pre bezprostredné a najrýchlejšie reakcie zákazníkov na marketingové aktivity predajcov. Analýza týchto typov údajov poskytuje informácie o tom, ako ľudia vnímajú rôzne komerčné produkty. Ďalšie použitie aplikácie kognitívnych systémov v marketingovej analytike pre analýzu a správu neštruktúrovaných údajov. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01182-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 7-8
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1