Počet záznamov: 1  

Ako urobiť dojem a neprísť o zákazníka?

  1. Názov Ako urobiť dojem a neprísť o zákazníka?
    Autorské údajeAndrea Votrubová
    Autor Votrubová Andrea
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 32 (11-12) (2016), s. P6-P9. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá obchodníci * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaZachovať si priazeň zákazníka musí byť alfou a omegou úsilia obchodníkov. Ako na to. Ak nie je zákazník spokojný, povie to ďalej. Ozveny Samošky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 32

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.