Počet záznamov: 1
10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka
Názov 10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka . (1. časť) Autorské údaje Martin Mišík Autor Mišík Martin Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 11 (2016), s. 51. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá zákazníci * obchodníci * komunikácia marketingová * zručnosti * technika predaja * psychológia predaja * stratégia obchodná Anotácia Schopnosť získať a udržať si pozornosť zákazníka patrí medzi najdôležitejšie komunikačné zručnosti obchodníka. Overené metódy a prvých päť tipov ako na to. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-12
článok
Počet záznamov: 1