Počet záznamov: 1  

Prieskum trhu začína byť zážitkový a dynamický

  1. Názov Prieskum trhu začína byť zážitkový a dynamický
    Autorské údajeKristína Raševová
    Autor Raševová Kristína
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 32 (11-12) (2016), s. 44-45. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá prieskum trhu * spotrebitelia * Slovensko * krajiny vyspelé
    AnotáciaPrieskum trhu - základ úspešného podnikania. Obzvlášť v dnešnej dobe, keď je rôznorodosť a sila jednotlivého zákazníka oveľa väčšia ako pred rokmi a trh je oveľa nasýtenejší ponukou. Je extrémne dôležité mať zmapovaný trh, na ktorom sa pohybujeme a konkurenciu, ktorej čelíme. Okrem poznania situácie na trhu je aj poznanie vlastných zákazníkov a spotrebiteľov začiatkom úspechu. Obchodníci aj výrobcovia žiadajú rôzne druhy prieskumov. Na západe sú populárnejšie prieskumy šité na mieru.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 32

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.