Počet záznamov: 1  

Strategic advertising management

  1. Názov Strategic advertising management
    Autorské údajeLarry Percy, Richard Rosenbaum-Elliott
    Autor Percy Larry
    Spoluautori Rosenbaum-Elliott Richard
    Vydavateľské údajeOxford : Oxford University Press , 2016. - xxiv, 429 s.
    Vydanie5th ed.
    ISBN978-0-19-870365-5
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * manažment strategický * plánovanie strategické * plán strategický * médiá * vzťahy s verejnosťou * predaj * sponzorovanie * umiestňovanie produktov * balenie * marketing * komunikácia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra892461

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    892461SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.