Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia v individuálnom zdravotnom poistení
Názov Marketingová stratégia v individuálnom zdravotnom poistení Súbežný názov The Marketing strategy in individual health Autorské údaje Lea Škrovánková, Zsolt Simonka, Andrej Ralbovský Autor Škrovánková Lea EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI Spoluautori Simonka Zsolt EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI Ralbovský Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuárska veda v teórii a v praxi 2016 : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 118-127 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kaderová Andrea ; Peller František ; Starečková Anna. ISBN 978-80-225-4344-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 368 - Poisťovníctvo Heslá starostlivosť o zdravie * chorobnosť * zmluvy poistné * udalosti poistné * pravdepodobnosť * metódy Anotácia Autori sa zaoberajú stochastickými metódami, pomocou ktorých zostavili trojstavový model pre kritické ochorenia. Prostredníctvom Markovových reťazcov a matíc prechodov získali rozdelenie pravdepodobností prechodu. Tie ďalej aplikovali vo výpočte priemerných dôb zotrvania poistných zmlúv pre daný produkt v rôznych časových intervaloch bez uvažovania nastatia poistnej udalosti. Ďalej sledovali, s akou pravdepodobnosťou je možné očakávať, že poistná udalosť nastane vo vybraných časových intervaloch. Záver príspevku obsahuje modelový produkt individuálneho zdravotného poistenia pre konkrétny typ kritického ochorenia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01241-015, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 516.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1