Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia v individuálnom zdravotnom poistení

  1. Názov Marketingová stratégia v individuálnom zdravotnom poistení
    Súbežný názovThe Marketing strategy in individual health
    Autorské údajeLea Škrovánková, Zsolt Simonka, Andrej Ralbovský
    Autor Škrovánková Lea EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Spoluautori Simonka Zsolt EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Ralbovský Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuárska veda v teórii a v praxi 2016 : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 118-127 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kaderová Andrea ; Peller František ; Starečková Anna. ISBN 978-80-225-4344-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá starostlivosť o zdravie * chorobnosť * zmluvy poistné * udalosti poistné * pravdepodobnosť * metódy
    AnotáciaAutori sa zaoberajú stochastickými metódami, pomocou ktorých zostavili trojstavový model pre kritické ochorenia. Prostredníctvom Markovových reťazcov a matíc prechodov získali rozdelenie pravdepodobností prechodu. Tie ďalej aplikovali vo výpočte priemerných dôb zotrvania poistných zmlúv pre daný produkt v rôznych časových intervaloch bez uvažovania nastatia poistnej udalosti. Ďalej sledovali, s akou pravdepodobnosťou je možné očakávať, že poistná udalosť nastane vo vybraných časových intervaloch. Záver príspevku obsahuje modelový produkt individuálneho zdravotného poistenia pre konkrétny typ kritického ochorenia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01241-015, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF516.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.