Počet záznamov: 1  

K náboru je třeba přistupovat jako k marketingové kampani

  1. Názov K náboru je třeba přistupovat jako k marketingové kampani
    Autorské údajeJiří Halbrštát
    Autor Halbrštát Jiří
    Zdrojový dokument HR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést i sami sebe. Č. 12 (2016), s. 8-9. - Praha : People Management Forum, 2016. ISSN 1212-690X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Heslá nábor pracovníkov * efektívnosť * meranie
    AnotáciaAž 30 percent firiem v Česku nemôže nájsť vhodných zamestnancov na svoje voľné pracovné miesta. Globálny priemer je dokonca až 40 percent. Meranie efektívnosti náboru a jeho význam. Analýza merania efektívnosti zrýchľuje nábor.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-12 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.