Počet záznamov: 1  

Heterogeneity of Shopping Centers' Attractiveness in Bratislava

  1. Názov Heterogeneity of Shopping Centers' Attractiveness in Bratislava
    Preklad názvuAtraktívna rôznorodosť nákupných centier v Bratislave
    Autorské údajeFrantišek Križan, Matej Paško, Kristína Bilková, Peter Barlík, Pavol Kita
    Autor Križan František
    Spoluautori Paško Matej
    Bilková Kristína
    Barlík Peter
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Geographia Technica : an International Journal for the Progress of Scientific Geography. Vol. 11, no. 2 (2016), pp. 61-68. - Cluj : Cluj University Press. ISSN 2065-4421
    PoznámkyVEGA 1/0082/15. - VEGA 1/0540/16. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá centrá nákupné * hypermarkety * centrá obchodné * stratégia marketingová
    AnotáciaKvantifikácia atraktívnosti nákupných centier v Bratislave.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01257-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF601 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.