Počet záznamov: 1  

Aplikácia probitovej regresie pri analýze konzumácie značky

  1. Názov Aplikácia probitovej regresie pri analýze konzumácie značky
    Preklad názvuAn Application of probit regression to the analysis of brand consumption
    Autorské údajeSoňa Coss
    Autor Coss Soňa EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Zdrojový dokument Revue sociálno-ekonomického rozvoja : vedecký recenzovaný on-line časopis. Roč. 2, č. 2 (2016), s. 26-39 online. - Bratislava : Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF EU, 2016. ISSN 2453-6148
    Výstup z projektu VEGA 1/0092/15 Moderné prístupy k navrhovaniu komplexných štatistických prieskumov
    PoznámkyVEGA 1/0092/15
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Heslá metódy štatistické * marketing * modely lineárne * analýza regresná
    AnotáciaAplikácia probitovej regresie a je logická interpretovateľnosť.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01260-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti785.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.