Počet záznamov: 1  

Skupinové rozhovory jako součást kvalitativního výzkumu

  1. Názov Skupinové rozhovory jako součást kvalitativního výzkumu
    Autorské údajeJitka Vysekalová
    Autor Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 4 (2016), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum marketingový * výskum kvalitatívny * metódy výskumu * rozhovor * diskusia * psychológia
    AnotáciaČo je skupinový rozhovor, jeho priebeh, účastníci skupinového rozhovoru. Výhody a problémy skupinových rozhovorov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.