Počet záznamov: 1  

Jak se využívá metod stanovení hodnoty zákazníka na trhu B2B

  1. Názov Jak se využívá metod stanovení hodnoty zákazníka na trhu B2B
    Autorské údajePavel Horák
    Autor Horák Pavel
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 4 (2016), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * spotrebitelia * hodnota * pojmy * zisk podnikový * podnik malý * podnik stredný
    AnotáciaZákazníci ako najcennejšie aktíva spoločností. Pojem hodnota zákazníka, celoživotná hodnota zákazníka (CLV), skutočná celoživotná hodnota zákazníka (real CLV). Stanovenie CLV vyvoláva množstvo problémov na strane príjmov i nákladov. Práca s hodnotou zákazníka je kľúčovou úlohou marketingových manažérov v budúcnosti, aj keď metodiky hodnotenia a spôsoby výpočtov zrejme budú v jednotlivých firmách odlišné. A to nielen podľa odboru podnikania a veľkosti firmy, ale aj v závislosti od charakteru obchodného cyklu jednotlivých produktov. Príklad z trhu IT firiem malej a strednej veľkosti na odhadnutie celkového potenciálu zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.