Počet záznamov: 1
Ztrácejí marketingové útvary ve firmách svůj význam?
Názov Ztrácejí marketingové útvary ve firmách svůj význam? Autorské údaje Gustav Tomek Autor Tomek Gustav Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 4 (2016), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá firmy * útvary podnikové * marketing Anotácia Informácie o výskume v Nemecku, ktorého úlohou bolo sledovať úroveň odborného vplyvu niektorých útvarov vo firmách (útvary marketingu,odbytu, výskumu/vývoja a financií). Vybrané boli rozhodujúce aspekty blízke marketingovej podstate riadenia firmy. Stručná rekapitulácia výsledkov. Odporúčania pre marketingové útvary firiem, problémy vzdelávania v marketingu, budúce úlohy v marketingu v súvislosti s digitalizáciou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1