Počet záznamov: 1
Marketingové metriky merajúce efektivitu reklamy a marketingovej komunikácie podniku
Názov Marketingové metriky merajúce efektivitu reklamy a marketingovej komunikácie podniku Súbežný názov Marketing metrics measuring the effectiveness of company‘s advertising and marketing communication Autorské údaje Vladimír Hojdik Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 207-214 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4279-1 Poznámky APVV-15-0511 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * kampane reklamné * komunikácia marketingová * meranie výkonnosti * efektívnosť * meranie Anotácia Problematika marketingových metrík, druhy marketingových metrík. Metriky zamerané na marketingovú komunikáciu a reklamu. Efektivita reklamy – reklamné dojmy, počet reklám, príležitosti vidieť reklamu, hrubý rating reklamy, čistý rating reklamy. Poukázanie na dôležitosť marketingových metrík ako na významný aspekt hodnotenia efektívnosti marketingových procesov v podniku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01333-019, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 922.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1