Počet záznamov: 1  

Marketingové metriky merajúce efektivitu reklamy a marketingovej komunikácie podniku

  1. Názov Marketingové metriky merajúce efektivitu reklamy a marketingovej komunikácie podniku
    Súbežný názovMarketing metrics measuring the effectiveness of company‘s advertising and marketing communication
    Autorské údajeVladimír Hojdik
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 207-214 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4279-1
    PoznámkyAPVV-15-0511
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * kampane reklamné * komunikácia marketingová * meranie výkonnosti * efektívnosť * meranie
    AnotáciaProblematika marketingových metrík, druhy marketingových metrík. Metriky zamerané na marketingovú komunikáciu a reklamu. Efektivita reklamy – reklamné dojmy, počet reklám, príležitosti vidieť reklamu, hrubý rating reklamy, čistý rating reklamy. Poukázanie na dôležitosť marketingových metrík ako na významný aspekt hodnotenia efektívnosti marketingových procesov v podniku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01333-019, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF922.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.