Počet záznamov: 1  

The Paradoxes of creativity management

  1. Názov The Paradoxes of creativity management
    Preklad názvuParadoxy kreatívneho manažmentu
    Autorské údajeTomas Kačerauskas
    Autor Kačerauskas Tomas
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 19, č. 4 (2016), s. 33-43. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * manažment inovačný * kreativita * ekonomika kreatívna * definície
    AnotáciaPerspektívy kreativity a inovácií v manažmente. Kreatívny manažment. Charakteristiky a dopad kreativity na organizácie. Definície inovácií v kontexte s manažmentom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF816.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.