Počet záznamov: 1
Špecifiká marketingového mixu vysokej školy
Názov Špecifiká marketingového mixu vysokej školy Súbežný názov The Specific features of the university marketing mix Autorské údaje Henrich Drábik Autor Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-12] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * univerzity * školy vysoké * riadenie * vzdelávanie Anotácia Analýza nástrojov marketingového mixu, špecifických pre oblasť vzdelávania. Manažment vysokej školy pri napĺňaní marketingovej stratégie a ďalšie ciele súvisiace so získaním konkurenčných výhod na trhu vzdelávania či rozvoja vysokej školy všeobecne. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01307-005, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 694.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1