Počet záznamov: 1  

Špecifiká marketingového mixu vysokej školy

  1. Názov Špecifiká marketingového mixu vysokej školy
    Súbežný názovThe Specific features of the university marketing mix
    Autorské údajeHenrich Drábik
    Autor Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-12] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * univerzity * školy vysoké * riadenie * vzdelávanie
    AnotáciaAnalýza nástrojov marketingového mixu, špecifických pre oblasť vzdelávania. Manažment vysokej školy pri napĺňaní marketingovej stratégie a ďalšie ciele súvisiace so získaním konkurenčných výhod na trhu vzdelávania či rozvoja vysokej školy všeobecne.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01307-005, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti694.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.