Počet záznamov: 1
Through the looking glass of your mind: welcome to the not so distant nor utopian stirring future of marketing
Názov Through the looking glass of your mind: welcome to the not so distant nor utopian stirring future of marketing Autorské údaje Martin Hudec Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-8] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0224/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * rozhodovanie nákupné * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * psychometria Anotácia Neuromarketing je disciplína, ktorá si kladie za cieľ využiť poznatky o mozgu a jeho fungovanie k účinnejšej marketingovej stratégii. Vývoj a zobrazovacie metódy neuromarketingu používané na zachytenie mozgovej aktivity. Etika a ochrana osobných údajov pri meraní mozgovej aktivity. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01307-007, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 641 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1