Počet záznamov: 1  

Through the looking glass of your mind: welcome to the not so distant nor utopian stirring future of marketing

  1. Názov Through the looking glass of your mind: welcome to the not so distant nor utopian stirring future of marketing
    Autorské údajeMartin Hudec
    Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-8] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * rozhodovanie nákupné * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * psychometria
    AnotáciaNeuromarketing je disciplína, ktorá si kladie za cieľ využiť poznatky o mozgu a jeho fungovanie k účinnejšej marketingovej stratégii. Vývoj a zobrazovacie metódy neuromarketingu používané na zachytenie mozgovej aktivity. Etika a ochrana osobných údajov pri meraní mozgovej aktivity.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01307-007, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti641 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.