Počet záznamov: 1
Natívna reklama v digitálnom prostredí : identifikácia redakčného a plateného obsahu
Názov Natívna reklama v digitálnom prostredí : identifikácia redakčného a plateného obsahu Súbežný názov Native advertisement in digital environment : editorial and paid content identification Autorské údaje Martin Kuchta Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Poznámky 2015-PSD-PAV-02 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * metódy propagačné * reklama porovnávacia Anotácia Jedna z nových vetiev digitálneho marketingu, ktorá je výsledkom inovácií a evolúcie správania sa užívateľov a dodávateľov v digitálnom prostredí. Natívna reklama je fenomén, ktorý pozorujeme na našom trhu najmä od začiatku tohto roka a predpokladá sa mu rastúci trend. Vymedzenie natívnej reklamy, redakčného obsahu a vyhýbanie sa klamlivej reklame. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01307-011, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1