Počet záznamov: 1  

Aplikácia inovatívneho marketingu v podmienkach rurálneho maloobchodu

  1. Názov Aplikácia inovatívneho marketingu v podmienkach rurálneho maloobchodu
    Súbežný názovApplication of innovative marketing under conditions of rural retail
    Autorské údajePatrícia Kupkovičová
    Autor Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * maloobchod * farmy
    AnotáciaRôznorodý mix metód priameho marketingu používaný farmármi a úroveň inovácií a kreativity farmárskych maloobchodníkov. Aplikácia inovatívneho marketingu v rurálnom maloobchode. Priamy marketing a rozvoj rurálnych oblastí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01307-012, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti691.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.