Počet záznamov: 1
Marketing a udržateľný rozvoj
Názov Marketing a udržateľný rozvoj Súbežný názov Marketing and suistainable developement Autorské údaje Zuzana Okasová Autor Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Poznámky VEGA 1/0282/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing environmentálny * marketing udržateľný * rozvoj trvalo udržateľný Anotácia Udržateľný marketing a jeho dôvody implementácie do podnikových procesov. Integráciou trvalo udržateľného rozvoja do marketingovej stratégie spoločnosť upevňuje svoj imidž, pretože ten je zdrojom identifikácie, spôsobom ako spoločnosť posilňuje svoj vzťah s verejnosťou. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01307-015, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 691.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1