Počet záznamov: 1  

E-Marketing of cultural tourist attractions in the conditions of globalization on the example of museums

  1. Názov E-Marketing of cultural tourist attractions in the conditions of globalization on the example of museums
    Autorské údajeKristína Pančíková, Ján Orieška
    Autor Pančíková Kristína
    Spoluautori Orieška Ján
    Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný zážitkový * politika ruchu cestovného * turistika * pamiatky * kultúra * múzeá * marketing * sprievodcovia
    AnotáciaProces globalizácie a implementovanie e-marketingu pre múzeá ako kultúrne pamiatky na trhu cestovného ruchu. Analýza vybraných elektronických marketingových nástrojov múzeí a vzťah medzi ich aplikáciou, zakladateľ, veľkosť, počet návštevníkov a tržby múzeí.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF687 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.