Počet záznamov: 1
E-Marketing of cultural tourist attractions in the conditions of globalization on the example of museums
Názov E-Marketing of cultural tourist attractions in the conditions of globalization on the example of museums Autorské údaje Kristína Pančíková, Ján Orieška Autor Pančíková Kristína Spoluautori Orieška Ján Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný zážitkový * politika ruchu cestovného * turistika * pamiatky * kultúra * múzeá * marketing * sprievodcovia Anotácia Proces globalizácie a implementovanie e-marketingu pre múzeá ako kultúrne pamiatky na trhu cestovného ruchu. Analýza vybraných elektronických marketingových nástrojov múzeí a vzťah medzi ich aplikáciou, zakladateľ, veľkosť, počet návštevníkov a tržby múzeí. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 687 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1