Počet záznamov: 1  

Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume

  1. Názov Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume
    Súbežný názovThe Innovative methods of data collection in marketing research
    Autorské údajeIvan Stračár
    Autor Stračár Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-7] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * výskum marketingový * rozhodovanie nákupné * metódy * inovácia
    AnotáciaCharakterizovanie a konkrétne pomenovanie inovatívnych metód ako takých a zadefinovanie určitých predikcií marketingového výskumu v budúcnosti. Terminológia inovatívnych metód v marketingovom výskume.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01307-020, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti675.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.