Počet záznamov: 1  

Identifikácia častí a funkcií mozgu súvisiacich so spotrebiteľským správaním

  1. Názov Identifikácia častí a funkcií mozgu súvisiacich so spotrebiteľským správaním
    Súbežný názovParts and functions of the brain related to consumer behavior
    Autorské údajeRóbert Šlosár
    Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 452-458 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4279-1
    PoznámkyVEGA 1/0546/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá vedomie * empatia * rozhodovanie nákupné * inteligencia * správanie spotrebiteľa * neuromarketing
    AnotáciaAutor v príspevku identifikuje jednotlivé časti mozgu, resp. laloky a hlavné funkcie, ktorými disponujú s väzbou na spotrebiteľské správanie. Jednotlivé časti mozgu neovplyvňujú len spotrebiteľské správanie, ale aj množstvo iných procesov, ktoré sú nevyhnutné pre existenciu človeka.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01333-045, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF731.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.