Počet záznamov: 1  

Do humans dream of electric sheeps?

  1. Názov Do humans dream of electric sheeps?
    Autorské údajeMartin Hudec, Alena Donovalová
    Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Donovalová Alena EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokumentMarketing a manažment vzdelávacích inštitúcií 2016 : zborník z prednášok a príspevkov z 5. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Žilina, 24.-25.11.2016. S. 18-27 CD-ROM. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, Katedra spojov, 2016 ; Marketing a manažment vzdelávacích inštitúcií 2016 Medzinárodná vedecká konferencia / Kremeňová Iveta ; Fabušová Viktória. ISBN 978-80-554-1278-8
    PoznámkyI-16-106-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * neuromarketing * metódy * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaTradičné metódy marketingu a neuromarketing. Pojem neuromarketing, čo majú spoločné s tradičným marketingom. Neuromarketing sa snaží porozumieť správaniu spotrebiteľa. Celkový pohľad na neuromarketing, jeho metódy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01329-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.