Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia kultúrnych zariadení v pôsobnosti PSK

  1. Názov Marketingová stratégia kultúrnych zariadení v pôsobnosti PSK
    Autorské údajeFrantišek Pollák a kolektív, recenzenti: Radovan Bačík, Jaroslava Gburová
    Autor Pollák František
    Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Mudrík Martin
    Wierzbinski Bogdan
    Surmacz Tomasz
    Svetozarovová Nella
    Nastišin Ľudovít
    Ďalší autori Bačík Radovan (Recenzent)
    Gburová Jaroslava (Recenzent)
    Korporácia Slovenská marketingová asociácia, o.z.
    Vydavateľské údaje[Prešov] : [Bookman] , 2013. - 301 s. [9,66 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-8165-007-9
    PoznámkyPL-SK/PO/IPP/III/088
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * zariadenia kultúrne * kultúra * marketing mix * komunikácia marketingová * propagácia * vzťahy s verejnosťou * reklama * marketing elektronický
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02227-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.