Počet záznamov: 1  

Propagačná stratégia s dôrazom na nové a nízkonákladové formy marketingu

  1. Názov Propagačná stratégia s dôrazom na nové a nízkonákladové formy marketingu
    Autorské údajePeter Dorčák ... [et al.], recenzenti: Radovan Bačík, Jaroslava Gburová
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Pollák František
    Svetozarovová Nella
    Mudrík Martin
    Nastišin Ľudovít
    Ďalší autori Bačík Radovan (Recenzent)
    Gburová Jaroslava (Recenzent)
    Vydavateľské údajePrešov : Bookman , 2013. - 311 s. [11,15 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-89568-65-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * propagácia * komunikácia marketingová * marketing elektronický * analýza swot * vzťahy s verejnosťou
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02228-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.