Počet záznamov: 1  

Nové trendy v propagácii

  1. Názov Nové trendy v propagácii
    Autorské údajePeter Dorčák a kolektív, recenzenti: Radovan Bačík, Jaroslava Gburová
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Pollák František
    Svetozarovová Nella
    Mudrík Martin
    Nastišin Ľudovít
    Ďalší autori Bačík Radovan (Recenzent)
    Gburová Jaroslava (Recenzent)
    Vydavateľské údajePrešov : Bookman , 2013. - 137 s. [5,82 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-89568-66-6
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá propagácia * marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * vzťahy s verejnosťou * predaj * identita podniková * neuromarketing * umiestňovanie produktov * marketing elektronický * internet * médiá sociálne
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02231-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.