Počet záznamov: 1
Nové princípy propagácie v marketingu kultúry
Názov Nové princípy propagácie v marketingu kultúry Autorské údaje Peter Dorčák ... [et al.], recenzenti: Radovan Bačík, Jaroslava Gburová Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Wierzbinski Bogdan Pollák František Svetozarovová Nella Mudrík Martin Nastišin Ľudovít Ďalší autori Bačík Radovan (Recenzent) Gburová Jaroslava (Recenzent) Korporácia Slovenská marketingová asociácia, o.z. , (Prešov, Slovensko) Vydavateľské údaje Prešov : Bookman , 2013. - 184 s. [6,53 AH] : príl. Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-89568-74-1 Poznámky PL-SK/PO/IPP/III/088. - Bibliogr. odkazy. Ďalšie variantné názvy Nové princípy propagácie v marketingu kultúry : učebné texty Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * kultúra * propagácia * plánovanie * stratégia marketingová * marketing mix * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * predaj * vzťahy s verejnosťou * marketing priamy * identita podniková * segmentácia trhu * neuromarketing * umiestňovanie produktov * marketing elektronický * internet * médiá sociálne Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02232-001, kópia titul. strany
kniha
Počet záznamov: 1