Počet záznamov: 1  

Nové princípy propagácie v marketingu kultúry

  1. Názov Nové princípy propagácie v marketingu kultúry
    Autorské údajePeter Dorčák ... [et al.], recenzenti: Radovan Bačík, Jaroslava Gburová
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Wierzbinski Bogdan
    Pollák František
    Svetozarovová Nella
    Mudrík Martin
    Nastišin Ľudovít
    Ďalší autori Bačík Radovan (Recenzent)
    Gburová Jaroslava (Recenzent)
    Korporácia Slovenská marketingová asociácia, o.z. , (Prešov, Slovensko)
    Vydavateľské údajePrešov : Bookman , 2013. - 184 s. [6,53 AH] : príl.
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-89568-74-1
    PoznámkyPL-SK/PO/IPP/III/088. - Bibliogr. odkazy.
    Ďalšie variantné názvyNové princípy propagácie v marketingu kultúry : učebné texty
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kultúra * propagácia * plánovanie * stratégia marketingová * marketing mix * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * predaj * vzťahy s verejnosťou * marketing priamy * identita podniková * segmentácia trhu * neuromarketing * umiestňovanie produktov * marketing elektronický * internet * médiá sociálne
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02232-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1