Počet záznamov: 1
Základy marketingu
Názov Základy marketingu Autorské údaje Róbert Štefko a kolektív, recenzovali: Jaroslav Kita, Jaroslav Ďaďo, Jiří Kern Autor Štefko Róbert Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Bačík Radovan Ferencová Martina Gburová Jaroslava Horváthová Miriam Hroncová Ivana Jurková Jana Karas Ľubomír Keruľ Rastislav Suhányi Ladislav Dodecký Jaroslav Fedorko Richard Mudrík Martin Pollák František Ďalší autori Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďaďo Jaroslav (Recenzent) Kern Jiří (Recenzent) Korporácia Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu Vydavateľské údaje Prešov : Bookman , 2012. - 415 s. [20,75 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-89568-07-9 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing manažment * prostredie podnikové * analýza swot * segmentácia trhu * systémy informačné * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * marketing mix * produkty * politika cenová * komunikácia marketingová * reklama * vzťahy s verejnosťou * podpora predaja * predaj * distribúcia * kanály odbytové * marketing personálny * marketing služieb * plánovanie * kontrola * etika podnikateľská * kódexy etické Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01971-001, kópia titul. strany
kniha
Počet záznamov: 1