Počet záznamov: 1  

10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka

  1. Názov 10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka . (2. časť)
    Autorské údajeMartin Mišík
    Autor Mišík Martin
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 12 (2016), s. 43. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá zákazníci * obchodníci * komunikácia
    AnotáciaPokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Ďalších päť rád, ako získať a udržať pozornosť zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.