Počet záznamov: 1  

Úvod do marketingu služieb

  1. Názov Úvod do marketingu služieb
    Autorské údajeRóbert Štefko ... [et al.], recenzovali: Nora Štangová, Zoltán Rózsa
    Autor Štefko Róbert
    Spoluautori Gburová Jaroslava
    Bačík Radovan
    Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Ďalší autori Štangová Nora (Recenzent)
    Rózsa Zoltán (Recenzent)
    Korporácia Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu
    Vydavateľské údajePrešov : Bookman , 2012. - 106 s. [5,3 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-89568-35-2
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá služby * marketing služieb * marketing vzťahový * marketing interný * segmentácia trhu * marketing mix * komunikácia marketingová * reklama * predaj * podpora predaja * vzťahy s verejnosťou * marketing virálny * marketing elektronický * event marketing * plánovanie * marketing sociálny * marketing regionálny * marketing politický * vzdelávanie * organizácie neziskové
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01973-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.