Počet záznamov: 1  

Online marketing: Smarketing - prepojenie predaja s marketingom

  1. Názov Online marketing: Smarketing - prepojenie predaja s marketingom
    Autorské údajeMartina Drahošová, Peter Balco
    Autor Drahošová Martina
    Spoluautori Balco Peter
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 12 (2016), s. 44-47. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing elektronický * predaj * komunikácia * zákazníci * tímy pracovné
    AnotáciaProces spájania a sústreďovania predajného a marketingového tímu v rámci podniku so zameraním na zvyšovanie výnosov. Niekoľko rád, ako je možné spojiť dva, niekedy antagonistické tímy. Smarketing best practices (Smarketing - najlepšie skúsenosti). Päť krokov k integrácii Smarketingu v spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.