Počet záznamov: 1  

Guerilla marketing

  1. Názov Guerilla marketing
    Autorské údajePeter Dorčák
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej odbornej konferencie. S. 47-51. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2007 ; Nové trendy v marketingu medzinárodná odborná konferencia / Lieskovská Vanda ; Magál Slavomír. ISBN 978-80-89220-55-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * guerilla marketing * komunikácia marketingová * reklama * reklama vonkajšia * politika * voľby
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 01258-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.