Počet záznamov: 1
Marketingový odbytový kanál - internet - business to consumer, B2C na začiatku 21. storočia na Slovensku
Názov Marketingový odbytový kanál - internet - business to consumer, B2C na začiatku 21. storočia na Slovensku Autorské údaje Peter Dorčák Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Manažment 2006 : teória, trendy a prax : medzinárodná vedecká konferencia : 6. - 7. október 2006, Vysoké Tatry. S. 95-99. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2006 / Kern Jiří ; Srebala Ondrej. ISBN 80-8068-512-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01369-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1