Počet záznamov: 1  

Marketingový odbytový kanál - internet - business to consumer, B2C na začiatku 21. storočia na Slovensku

  1. Názov Marketingový odbytový kanál - internet - business to consumer, B2C na začiatku 21. storočia na Slovensku
    Autorské údajePeter Dorčák
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentManažment 2006 : teória, trendy a prax : medzinárodná vedecká konferencia : 6. - 7. október 2006, Vysoké Tatry. S. 95-99. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2006 / Kern Jiří ; Srebala Ondrej. ISBN 80-8068-512-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 01369-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.