Počet záznamov: 1  

Význam klímy školy a školskej triedy v kontexte adaptačného procesu žiaka ZŠ

  1. Názov Význam klímy školy a školskej triedy v kontexte adaptačného procesu žiaka ZŠ
    Autorské údajeTatiana Homoľová, Štefan Petrík
    Autor Homoľová Tatiana
    Spoluautori Petrík Štefan
    Zdrojový dokument Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. Roč. 12, č. 1 (2017), s. 13-22. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. ISSN 1336-9849
    PoznámkyPrílohy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá žiaci * učitelia * adaptácia * školy základné * vzťahy medziľudské * klíma sociálna
    AnotáciaVýznam interpersonálnych vzťahov medzi učiteľmi a vedením školy, v rámci učiteľského zboru ako aj medzi učiteľom a žiakmi. Klíma školy a školskej triedy z hľadiska výchovno-vzdelávacieho procesu. Znaky pozitívnej školskej klímy. Dimenzie vytvárajúce sociálnu klímu školskej triedy. Dotazníky a posudzovacie škály na meranie sociálnej klímy školskej triedy. Adaptácia žiaka v triede prvého ročníka ZŠ.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-12 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.