Počet záznamov: 1  

E-mail marketing, spam ako jeho súčasť

  1. Názov E-mail marketing, spam ako jeho súčasť
    Súbežný názovE-mail marketing, spam as its component part
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Dorčák
    Autor Pollák František
    Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentInterakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 3.-4. novembra 2010, Smolenický zámok. S. 230-236. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila aMetoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2010 / Bílý Matej ; Čábyová Ľudmila. ISBN 978-80-8105-209-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01794-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.