Počet záznamov: 1  

Uvedenie nového produktu na trh a alternatívne odbytové kanály B2C

  1. Názov Uvedenie nového produktu na trh a alternatívne odbytové kanály B2C
    Súbežný názovNew product launching and alternative market channels B2C
    Autorské údajePeter Dorčák
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 106-110. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2008 / Lieskovská Vanda ; Magál Slavomír. ISBN 978-80-8105-006-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01990-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.