Počet záznamov: 1  

Medzinárodný obchod a kultúra podnikania

  1. Názov Medzinárodný obchod a kultúra podnikania : vysokoškolské učebné texty
    Autorské údajePeter Dorčák, František Pollák
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Pollák František
    Vydavateľské údajePrešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity , 2011. - 112 s. [4,69 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-555-0431-5
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.5 - Zahraničný obchod
    Heslá obchod medzinárodný * marketing medzinárodný * podnikanie * formy podnikov * podmienky platobné * financovanie * riziko podnikateľské * organizácie medzinárodné * systém menový * integrácia ekonomická medzinárodná * kultúra podnikania * regióny ekonomické * globalizácia
    Kategória EPCSkriptá a učebné texty
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - KNIHY
    Archív EPCE11 02296-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.