Počet záznamov: 1  

Nové a súčasné trendy v marketingu

  1. Názov Nové a súčasné trendy v marketingu [elektronický zdroj] : zborník vedeckých prác
    Autorské údajeeditori: Peter Dorčák, František Pollák, recenzenti: Radoslav Delina, Pavel Štrach
    Ďalší autori Dorčák Peter (Vedecký redaktor) EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pollák František (Vedecký redaktor)
    Delina Radoslav (Recenzent)
    Štrach Pavel (Recenzent)
    Korporácia Slovenská marketingová asociácia, o.z.
    Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu
    Vydavateľské údajePrešov : Bookman , 2014. - CD-ROM [95 s.]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-8165-045-1
    PoznámkyVEGA 1/0145/14
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing elektronický * marketing medzinárodný
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01999-001, kópia titul. strany

    elektronická kniha

    elektronická kniha

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.