Počet záznamov: 1  

Marketing management II.

  1. Názov Marketing management II. [elektronický zdroj] : zborník vedeckých prác
    Autorské údajeeditori: Peter Dorčák, František Pollák, recenzenti: Radoslav Delina, Jakub Soviar
    Ďalší autori Dorčák Peter (Vedecký redaktor) EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pollák František (Vedecký redaktor)
    Delina Radoslav (Recenzent)
    Soviar Jakub (Recenzent)
    Korporácia Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu
    Vydavateľské údajePrešov : Bookman , 2013. - CD-ROM [72 s.]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-89568-91-8
    PoznámkyVEGA 1/1338/12.
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * marketing elektronický * obchod elektronický * reklama * správa verejná elektronická * technológie informačné * technológie komunikačné * logistika marketingová * reťazce dodávateľsko-odberateľské
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02237-001, kópia titul. strany

    elektronická kniha

    elektronická kniha

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.