Počet záznamov: 1  

Knowledge management in the marketing mix of small food businesses

  1. Názov Knowledge management in the marketing mix of small food businesses
    Preklad názvuZnalostný manažment v marketingovom mixe malých potravinárskych podnikov
    Autorské údajeMichal Pružinský
    Autor Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentLecture notes of the Institute for computer sciences, social informatics and telecommunications engineering : First EAI international summit, Smart city 360° : Bratislava, Slovakia and Toronto, Canada, October 13–16, 2015 : revised selected papers. Vol. 166 (2016), pp. 541-550. - [Cham] : Springer International Publishing, 2016 ; Smart city 360° EAI international summit. ISSN 1867-8211
    Výstup z projektu VEGA 1/0708/14 Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch
    PoznámkyVEGA 1/0708/14. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment znalostný * marketing mix * potravinárstvo * podnik malý * výhody konkurenčné * trh * zákazníci * Slovensko
    AnotáciaCharakteristika spoločnosti podnikajúcej v priemysle so zmrazenými potravinami - poloproduktami. Vízie a misia potravinárskeho priemyslu. Prostredie podnikateľského marketingu potravín. Význam dodávateľov a spotrebiteľov spoločnosti. Trhová segmentácia a produktový mix. Marketingová komunikácia spoločnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01389-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.