Počet záznamov: 1
Knowledge management in the marketing mix of small food businesses
Názov Knowledge management in the marketing mix of small food businesses Preklad názvu Znalostný manažment v marketingovom mixe malých potravinárskych podnikov Autorské údaje Michal Pružinský Autor Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Lecture notes of the Institute for computer sciences, social informatics and telecommunications engineering : First EAI international summit, Smart city 360° : Bratislava, Slovakia and Toronto, Canada, October 13–16, 2015 : revised selected papers. Vol. 166 (2016), pp. 541-550. - [Cham] : Springer International Publishing, 2016 ; Smart city 360° EAI international summit. ISSN 1867-8211 Výstup z projektu VEGA 1/0708/14 Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch
Poznámky VEGA 1/0708/14. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá manažment znalostný * marketing mix * potravinárstvo * podnik malý * výhody konkurenčné * trh * zákazníci * Slovensko Anotácia Charakteristika spoločnosti podnikajúcej v priemysle so zmrazenými potravinami - poloproduktami. Vízie a misia potravinárskeho priemyslu. Prostredie podnikateľského marketingu potravín. Význam dodávateľov a spotrebiteľov spoločnosti. Trhová segmentácia a produktový mix. Marketingová komunikácia spoločnosti. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01389-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1