Počet záznamov: 1  

Jak "logisticky" pochopit zákazníka

  1. Názov Jak "logisticky" pochopit zákazníka
    Autorské údajeBohumír Kotora
    Autor Kotora Bohumír
    Zdrojový dokument Logistika. Roč. 23, č. 1-2 (2017), s. 44-46. - Praha : Economia, 2017. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 164 - Matematická logika. Logistika
    Heslá logistika * reťazce dodávateľsko-odberateľské * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * služby * bezpečnosť informačná
    AnotáciaVo vzťahu k logistickým procesom sa CRM systém (Customer relationship management) využíva na riadenie priorít zákazníckych požiadaviek. Analýzou ich správania je možné ovplyvniť tvorbu cien, kvalitu služieb alebo formovať nové predajné kanály. Cenné informácie umožnia efektívnejšie riadiť dopravu, optimalizovať zdroje alokované v skladových zásobách a zefektívniť distribúciu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-6 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.