Počet záznamov: 1
The concept of multi-level marketing
Názov The concept of multi-level marketing Autorské údaje Luboš Socha, Vladimír Socha, Lenka Hanáková, Bohuslava Mihalčová Autor Socha Luboš Spoluautori Socha Vladimír Hanáková Lenka Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 4th international scientific conference : october 20 - 21, 2016, Košice, Slovak Republic. S. 218-226 online. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Olexová Cecília ; Janošková Mária ; Lisnik Anton ; Socha Luboš ; Socha Vladimír ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4293-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnikanie * predaj * marketing sieťový * etika podnikateľská * etika podniková Anotácia Sieťový marketing, historické aspekty jeho vzniku a stručná charakteristika vývoja. Ako by mal byť sieťový marketing využitý v podnikaní a etická úroveň jeho využitia. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01278-016, online
článok
Počet záznamov: 1