Počet záznamov: 1  

The concept of multi-level marketing

  1. Názov The concept of multi-level marketing
    Autorské údajeLuboš Socha, Vladimír Socha, Lenka Hanáková, Bohuslava Mihalčová
    Autor Socha Luboš
    Spoluautori Socha Vladimír
    Hanáková Lenka
    Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 4th international scientific conference : october 20 - 21, 2016, Košice, Slovak Republic. S. 218-226 online. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Olexová Cecília ; Janošková Mária ; Lisnik Anton ; Socha Luboš ; Socha Vladimír ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4293-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnikanie * predaj * marketing sieťový * etika podnikateľská * etika podniková
    AnotáciaSieťový marketing, historické aspekty jeho vzniku a stručná charakteristika vývoja. Ako by mal byť sieťový marketing využitý v podnikaní a etická úroveň jeho využitia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01278-016, online

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.