Počet záznamov: 1  

Successful use of Market Intelligence in the enterprise

  1. Názov Successful use of Market Intelligence in the enterprise
    Autorské údajePeter Zahumenský, Jaroslav Dugas
    Autor Zahumenský Peter EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    Spoluautori Dugas Jaroslav EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    Zdrojový dokument Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 4th international scientific conference : october 20 - 21, 2016, Košice, Slovak Republic. S. 287-292 online. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Olexová Cecília ; Janošková Mária ; Lisnik Anton ; Socha Luboš ; Socha Vladimír ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4293-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0562/14 Vplyv využívania nástrojov Business Intelligence na výkonnosť podnikov
    PoznámkyVEGA 1/0562/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.45 - Vnútropodnikové informácie
    Heslá systémy informačné * marketing * prieskum trhu * rozhodovanie * rozhodovanie podnikové * business intelligence
    AnotáciaUplatnenie nástrojov Market Intelligence a ich dopad na rozhodovanie v oceliarskom podniku. Market Intelligence v automobilovom priemysle.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01278-019, online

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.